مدیر کل امور کتابخانه های استان زنجان خبر داد:

احداث کتابخانه عمومی در شهرستان خرم دره، خدابنده و طارم

مدیر کل امور کتابخانه های استان زنجان گفت: اعتبارات مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های استان زنجان از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 25June 2016

احداث کتابخانه عمومی در شهرستان خرم دره، خدابنده و طارم

به گزارش دفاع پرس از زنجان، امیرعلی نیک بخش از احداث کتابخانه عمومی در شهرستان خرمدره، خدابنده و طارم خبر داد و گفت: اعتبارات مورد نیاز برای احداث کتابخانههای عمومی در شهرستانهای استان زنجان از محل اعتبارات استانی تأمین میشود.

وی با اشاره به احداث کتابخانه عمومی در شهرستان خدابنده تصریح کرد: پروژه احداث کتابخانه عمومی در این شهرستان نیازمند تأمین اعتبار 500 میلیون تومانی است.

نیک بخش با اشاره به احداث کتابخانه عمومی در شهرستان طارم بیان کرد: با استفاده از طرح ایجاد کتابخانه عمومی با بهرهگیر ی از فضاهای مازاد روستایی در این شهرستان دو کتابخانه روستایی احداث میشود.

مدیرکل امور کتابخانههای عمومی استان زنجان با اشاره به احداث کتابخانه عمومی در شهرستان خرمدره عنوان کرد: نیمی از پروژه احداث کتابخانه عمومی در شهرستان خرمدره با تأمین اعتبار توسط خیر کتابخانه ساز تأمین میشود.

وی ادامه داد: پس از احداث حدود 50 درصد از پروژه کتابخانه عمومی شهرستان خرمدره اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین میشود.

نیک بخش با اشاره به کمبود منابع مالی در اجرای پروژههای عمرانی در امور کتابخانههای استان زنجان عنوان کرد: با رشد 50 درصدی پروژه احداث کتابخانههای عمومی در هر یک از شهرستانهای استان به جذب اعتبارات استانی اقدام میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار