حجت الاسلام بهرامی:

دوره بصیرت یکی از اثرگذارترین دوره ها در نیروی انتظامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دوره بصیرت یکی از اثرگذارترین دوره ها در نیروی انتظامی است که هدف از برگزاری آن، ارتباط بهتر و بزرگوارانه کارکنان ناجا با مردم است.
کد خبر: ۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳ - 02January 2014

دوره بصیرت یکی از اثرگذارترین دوره ها در نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام  والمسلمین ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم اختتامیه هفتمین دوره بصیرت ویژه جانشینان فرماندهی استان ها در قم، با بیان اینکه برگزاری این دوره ها در نیروی انتظامی، اقدامی افتخار آمیز است، اظهارداشت: از ابتدای سال 84 تاکنون، بیش از 80 هزار نفر به صورت متمرکز در قم و دیگر استان ها تحت پوشش قرار گرفته اند که این خیلی ارزشمند است.
 
نماینده ولی فقیه در ناجا دوره بصیرت را یکی از اثر گذارترین دوره ها در نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: وجود آستانه مقدسه کریمه اهل بیت (ع)، مسجد مقدس جمکران و همچنین بهره گیری از اساتید برجسته در مرکز بصیرت قم موجب شده تا به اقیانوس ولایت وصل شویم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت های سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا در مسائل فرهنگی، افزود: حمایت های جدی در مسائل فرهنگی، گسترش فرهنگ و حفظ و آشنایی بیش از پیش کارکنان با قرآن کریم را باید قدر دانست.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با تاکید بر اینکه هدف از گذراندن دوره های بصیرت ارتباط بهتر و بزرگوارانه تر با مردم است، افزود: افزایش رضایتمندی مردم، ارتقای فضای معنوی، انقلابی و اسلامی در بین کارکنان ناجا از اهداف برگزاری این دوره هاست.
 
حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در همایش 750 نفری امامان جمعه کشور بر پرهیز از اسراف، عمل کردن بر طبق قانون و امانت داری تاکید کردند، گفت: شما نقش آفرین هستید و باید فرمایشات معظم له را در مجموعه خود جاری کنید.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، کار جهادی و خالصانه را لازمه رسیدن به هدایت خاصه الهی عنوان کرد و افزود: برای ارتقای رشد معنوی همه توان باید به کار گرفته شود ، با توکل به خدا و جهادی کار کردن، نیروی انتظامی به قله های عالی تر می رسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار