فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

تقویت جبهه مقاومت امنیت کشور را در پی دارد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: باید جبهه مقاومت کمک‌ های مردم را تقویت کرد؛ چرا که تقویت جبهه مقاومت امنیت ایران را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ - 26June 2016

تقویت جبهه مقاومت امنیت کشور را در پی دارد

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ حسن مرادی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1357 تاکنون نظام جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد هجمه های دشمنان و در رأس آنها آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی روز به روز با ایران افزایش یافته و کمتر نشده است، گفت:دشمنان انقلاب اسلامی انواع و اقسام جنگ ها، اختلافات و اقدامات تروریستی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: از 6 تا 12 تیر ماه سال 67، طی 10 روز آمریکا جنایات بزرگی نسبت به ایران اسلامی انجام داد که این 10 روز، حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی تأکید کرد:وظیفه بسیجیان این است که در محله ، پایگاه و مسجد محل فعالیت خود این جنایات آمریکایی ها را برای مردم بیان و بازگو کنند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اهمیت جبهه مقاومت و حمایت از آن تصریح کرد: بسیجیان سفیران فرهنگی در پایگاهها هستند و باید پاسخگوی حرف و حدیث هایی که نسبت به شهدای مدافع حرم گفته میشود، باشند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم دارای امتیازات خاصی هستند،ادامه داد:دفاع ازحریم آل الله (ع)، شهادت در غربت و اینکه مدافعان حرم از جوانان نسل امروز هستند و از جان گذشتگی آنان برای تأمین امنیت ایران اسلامی امنیت از جمله این امتیازات است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین با اشاره به شهدای مدافع حرم استان همدان خاطرنشان کرد: 5 نفر از شهدای مدافع حرم استان بسیجی و مابقی پاسدار هستند.

وی افزود: امنیتی که بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی در ایران وجود دارد و کشور ایران در جهان به عنوان قطب امنیت است به خاطر شهادتطلبی جوانان و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

سرهنگ مرادی با تأکید بر ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه عنوان کرد: جنگهای نیابتی و تجهیز تمام گروههای تروریستی توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان و ترکیه برای این است که ایران را با چالش روبه رو کنند که بعد از 6 سال نتوانسته اند کاری کنند و این امر به برکت شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "«اگر جلو این گروههای تکفیری را در عراق و سوریه نگیریم باید در کرمانشاه و همدان با آنها بجنگیم»، افزود: آمریکا خود وارد جنگ نمی شود بلکه جنگ های نیابتی را در منطقه راه اندازی می کند و به گروه های تروریستی و تکفیری تسلیحات و پول میدهد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه با اشاره به اهداف جنگ های نیابتی تصریح کرد: یکی از اهداف این است که ایران را مشغول به خود کنند تا دست از حمایت حزب الله بردارد و آنها به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: تضعیف ایران در معادلات بین المللی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، بی ثبات سازی ایران اسلامی، ایجاد اختلاف بین ایران و همسایگان، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی و هدایت موج تنفر و مقابله اسرائیل با ایران از دیگر اهداف جنگ های نیابتی آمریکا است.

حسن مرادی افزود: با توجه به این مهم روشنگری در سطح جامعه در خصوص شهدای مدافع حرم و اهمیت و منزلت آنان و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه امروز بسیجیان است.

وی با بیان اینکه سوریه و عراق خط مقدم ما است، گفت: هر مقدار می توانید برای جبهه مقاومت، کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری کنید؛چرا که تقویت جبهه مقاومت امنیت کشور را در پی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پایان با اشاره به برگزاری طرح جوانه های صالحین خاطرنشان کرد:برنامه جوانه های صالحین با برگزاری کلاس های متنوع و نمایشگاه ها به دنبال غنی کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است و بسیجیان باید برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه کمک کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار