نامه پر مهر یک نوجوان برای رهبر انقلاب + عکس

در بین تمام هدایایی که شاعران، نویسندگان و هنرمندان برای رهبر انقلاب آماده کرده بودند یک نامه از نوجوان 16 ساله جلب توجه می‌کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ - 27June 2016

نامه پر مهر یک نوجوان برای رهبر انقلاب + عکس

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، هفته گذشته، جمعی از شاعران و هنرمندان به دیدار رهبر انقلاب رفتند و افطار را مهمان ایشان بودند. هر یک از حاضران کتاب شعر، رمان و یا حتی تابلوی نقاشی و فیلم برای معظمله به همراه داشتند، اما در این میان نامه یک نوجوان در نوع خود جالب توجه بود. در این نامه او به دیدار مشتاقانه با رهبری اشاره میکند که دوست داشته با مادر خود در این دیدار حاضر باشد اما...


متن این نامه کودکانه به شرح ذیل است؛

به نام خدا

سلام به رهبر مهربان، سپهر منصوری هستم، فرزند نویسنده خانم مهناز فتاحی. خیلی دوست دارم این نامه را خودتان بخوانید.

من از وقتی به دنیا آمدم بیماری قلبی داشتم و تا پنج سالگی چهار عمل جراحی کردم که به طور معجزهای جان سالم به در بردم. زندگی من از بچگی تا الان که ۱۶ سال سن دارم پر از مشکلهای گوناگون بوده و الان هم یکی از تارهای صوتی حنجرهام به دلیل آخرین جراحی فلج شده و صدای من مشکل پیدا کرده که امیدوارم با دعای شما معجزهای رخ دهد، البته من همیشه معجزه میبینم و فقط آنها را برای پدرم بازگو میکنم چون نباید راجع به آنها چیزی به بقیه بگویم.

من وقتی فهمیدم که مادرم به دیدار شما میآید خیلی خوشحال شدم ولی وقتی مادرم گفت تو نمیتوانی بیایی حسرت خوردم و تنها درخواست من از شما این است که من را دعوت کنید شما را ببینم.

راستی اگر وقت داشتید کتاب «قلب کوچک سپهر» را بخوانید که مادرم آن را راجع به من نوشته است.

ببخشید اگر بد خط بودم. خداوند نگهدارتان.

* متن مندرج در این خبر در مواردی تصحیح املایی شد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار