بازرس کل استان فارس:

برداشت سیاسی از موضوع سربازان مجروح سانحه واژگونی اتوبوس شایسته نیست

اکرمی، خدمات ارائه شده به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس در فارس را مطلوب توصیف کرد و گفت: اگر برخی افراد به دنبال سیاسی کردن موضوع و برداشت سیاسی هستند این کار پسندیده نیست.
کد خبر: ۸۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ - 26June 2016

برداشت سیاسی از موضوع سربازان مجروح سانحه واژگونی اتوبوس شایسته نیست

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، کاظم اکرمی، بازرس کل استان فارس، امروز یکشنبه، در حاشیه عیادت از سربازان مجروح سانحه واژگونی اتوبوس در فارس که در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این سربازان فرزندان ما و این سرزمین هستند، باید بهترین خدمات را به آنها بدهیم و بازرسی استان فارس در حال جمع آوری گزارش در مورد مراحل مختلف این حادثه است و در هفته های آینده این گزارش ها تکمیل می شود .

وی اضافه کرد: در گفت و گو هایی که بصورت مستقیم و بی واسطه با سربازان مصدوم این سانحه داشتم این نکته قابل توجه است که رسیدگی به امور مصدومان در حال حاضر و هنگام انتقال خوب انجام شده و سربازان از این موضوع اعلام رضایت کردند .

اکرمی گفت: بازرسی در حوزه هایی که مسئولیت دارد، موضوع را بررسی می کند و بر این موضوع نیز نظارت مستمر دارد و تا کنون گزارشی مبنی بر خدمات ناقص یا کم توجهی به ما اعلام نشده است.

 گفتنی است که2 دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 20 نفر جان خود را از دست دادند که 13 نفر سرباز بودند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار