در آستانه روز قدس صادر شد:

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان

جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تا زمانی که رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو نشده، حمایت و همراهی با فلسطین تکلیفی مستمر است.
کد خبر: ۸۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ - 29June 2016

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان

به گزارش دفاع پرس از کرمان، در آستانه روز جهانی قدس، "جمعیت دفاع از ملت فلسطین" دفتر کرمان بیانیهای به شرح ذیل صادر کرد:

«اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود» این فرمان روح الله است برای ملت و برای همه انسانها و نسلها، پس تا اسرائیل این موجودیت شوم و سرطانی و به تعبیر امام موسی صدر «شر مطلق» از صحنه روزگار محو نشده و تا فلسطین در بند است و تا فلسطین آزاد محقق نشده، حمایت و همراهی با فلسطین تکلیفی مستمراست.

روز جهانی قدس در پیش است؛ روزی که یادگار بزرگ امام راحل در تبیین مسیر حمایت از فلسطین، تا امت در این مسیر بیتردید و مستمر حضور یابد. روز قدس؛ روزی است که امت اراده خود و مطلوب خود را درباره فلسطین و جدیتش را در استقلال و اعتلای جهان اسلام به نمایش مینهد، روز قدس ؛روز پایداری، تکلیف و حماسه است؛حماسه امتی که خود را در صف مظلوم تعریف کرده است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره مبارزان راه رهایی فلسطین، از عموم مردم مؤمن، مقاوم و حماسهآفرین کرمان دعوت کرده تا درراهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر قدرت، اراده و خواست قوی و همیشگی خود مبنی بر آزادی کل فلسطین از اشغال صهیونیستها را جلوهگر سازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار