فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در زنجان

فرمانده انتظامی استان گفت: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال است، در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
کد خبر: ۸۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 28June 2016

کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردارعلیرضا صالحی اظهار کرد:درراستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان ایجرود حین کنترل خودروهای عبوری در سطح شهرستان ایجرود به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی تصریح کرد: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسی از این خودرو، 10 هزار و 159 ثوب لباس خارجی، 6 طاقه پارچه و 180 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق را که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال است، در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سردار صالحی با بیان اینکه یکی از راههای ارتقا و تقویت اقتصاد مقاومتی،برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاق است، افزود: پلیس در اجرای فرامین مقام معظم رهبری با تمام وجود با ورود و عرضه کالای قاچاق مبارزه میکند.

وی به شهروندان توصیه کرد:به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار