آیت الله محمدی عراقی:

اشتغالزایی چاره بسیاری از معضلات اجتماعی در کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که اشتغالزایی در کشور می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف کند.
کد خبر: ۸۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ - 29June 2016

اشتغالزایی چاره بسیاری از معضلات اجتماعی در کشور است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کشور در بخش آسیب های اجتماعی دچار مشکلاتی است که نیاز به چاره اندیشی دارد.

وی افزود: وضعیت امروز این آسیبهای اجتماعی نگرانکننده است و در صورتی که به آنها رسیدگی نشود، مشکلات جدی به ویژه برای نسل جوان ایجاد خواهد کرد.

به گفته این عضو مجلس خبرگان رهبری، بخشی از مشکلات اجتماعی کشور متاثر از اقدام ها و توطئه های دشمنان برای ایجاد انحراف در نسل جوان است.

آیت الله محمدی عراقی عنوان کرد: امروز آمار آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، قاچاق و طلاق در کشور در حال افزایش است ،در صورتی که مهار نشوند می توانند مشکل آفرین باشند.

وی یادآور شد: در جامعه ای که هیچ چیز به اندازه طلاق ناپسند نبود، امروز آمار طلاق در حال افزایش و آمار ازدواج در حال کاهش است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری معتقد است که بسیاری از آسیبهای اجتماعی کشور ناشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری است.

محمدی عراقی عنوان کرد: مهمترین گام برای مبارزه با معضلات اجتماعی اشتغالزایی برای جوانان و برطرف کردن مشکلات اقتصادی آنان است.

وی به فعالیت های دولت در زمینه اقتصادی اشاره کرد و گفت: اقدام های دولت در زمینه کنترل تورم قابل توجه است؛ اما در زمینه از بین بردن رکود و ایجاد اشتغال زیاد موثر نبوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار