پس از رقابت 18 تیم

8 تیم به مرحله دوم جام یادواره شهید مدافع حرم در قم صعود کردند

دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهید سراجی با معرفی هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ - 29June 2016

8 تیم به مرحله دوم جام یادواره شهید مدافع حرم در قم صعود کردند

به گزارش دفاع پرس از قم، رقابتهای جام رمضان فوتسال درسالن ورزشی مریم منطقه آذر قم با عنوان یادواره شهید مدافع حرم "شهید محمد حسین سراجی" برنامهریزی شده است و 18 تیم در مرحله گروهی این رقابتها با یکدیگر به رقابت میپردازند.

در گروه نخست این رقابتها تیمهای فوتسال بتن آگرین، لواء الزینب، بقیه الله، پخش محلوجی و هیات علیاکبر (ع)، گروه دوم تیمهای هیات فاطمه الزهرا (س)، هیات امام حسن مجتبی (ع)، گل بابایی،خادم الحسین وعلمدار، گروه سوم تیمهای خادمالرسول، مدافعان حرم، پارسا و تک اسپورت و گروه چهارم تیمهای آتلیهطهران، مجتمع تجاری ولیعصر، هیات امام حسین (ع) و شهدای نوبهار به رقابت پرداختند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه نخست، تیمهای بتن آگرین و بقیت الله با کسب رتبههای اول و دوم گروه مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کردند در حالی که در این گروه تیم بتن آگرین بهترین عملکرد را داشت و هر چهار حریف خود را شکست داد تا با امتیازات کامل صعود کند.

دیدارهای گروه دوم با صعود تیمهای هیات امام حسن مجتبی (ع) وهیات فاطمه الزهرا (س) به پایان رسید در حالی که تیم هیات فاطمه الزهرا (س) در چهارمسابقه خود موفق به شکست حریفان شد تا با 12 امتیاز کامل صعود کند اما تیم هیات امام حسن مجتبی (ع) با یک باخت و 9 امتیاز به عنوان تیم دوم بالا آمد.

از گروه سوم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات تیمهای فوتسال خادم الرسول و پارسا مجوز صعود را کسب کردند در حالی که این دو تیم هر کدام دو پیروزی و یک باخت برابر حریفان کسب کردند و با امتیاز مشابه 6 به مرحله دوم راه یافتند اما تفاضل گل مثبت هشت تیم خادم الرسول موجب صدرنشینی این تیم شد.

از گروه چهارم نیز تیمهای فوتسال آتلیهطهران و ولیعصر(عج) موفق به کسب مجوز صعود به مرحله دوم شدند در حالی که آتلیهطهران با دو پیروزی، یک تساوی و هفت امتیاز در این گروه صدرنشین شد و تیم ولیعصر با دو پیروزی، یک باخت و 6 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

شهید محمد حسین سراجی از پاسداران شهید مدافع حرم دراستان قم است؛ وی در نیمه بهمن سال 94 در جریان آزادسازی شهر نوبل و الزهرا در سوریه به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار