پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

در بخشی از این پیام آمده است: روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) است.
کد خبر: ۸۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ - 30June 2016

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس پیام مشترکی از سوی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان منتشر شد که متن این پیام بدین شرح است:


روز قدس نماد وحدت امت اسلامی، فارغ از رنگ، نژاد و زبان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
بی شک آزادی خواهان و آزادگان جهان در این روز مظلومیت مردم در بند فلسطین اشغالی را فریاد خواهند زد.


مردم مسلمان و روزه دار در سراسر دنیا با توجه به نامگذاری هوشمندانه این روز از سوی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، اعتراض قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی، ضد بشری و بیرون از قاعده کنوانسیون های حقوق بشر در دنیا که رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین روا می دارد، ابراز می دارند.


یقیناً در شرایطی که بسیاری از تفرقه در امت اسلامی سود می برند، روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) است.


لذا از تمامی مردم فهیم، غیور، انسان دوست و روزه دار گلستان می خواهیم که همچون گذشته در این عرصه ی آزادگی و همدردی «روز جهانی قدس» حضور یافته و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سرزمین های اشغالی به جهانیان بفهمانند که؛ «فلسطین پاره تن اسلام است.»


وعده دیدار روز جمعه، 11 تیر ماه در سراسر استان گلستان

نظر شما
پربیننده ها