فرماندار سرپل ذهاب:

روز قدس روز ابراز انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی است

فرماندار سرپل ذهاب گفت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و روز ابراز انزجار مسلمانان از کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ - 30June 2016

روز قدس روز ابراز انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جهانبخش حیدری افزود: یکی از رویکردها و اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که توسط امام خمینی (ره) پایه ریزی شد.


وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال همچون سال های گذشته پرشور خواهد بود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مشت های گره کرده خود، انزجار خود را از جنایت های صهیونیست ها نشان خواهند داد.


وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس در سرپل ذهاب صورت گرفته است تا بار دیگر حماسه ای پرشور در این شهرستان رقم خورد.


فرماندار سرپل ذهاب اظهارداشت: با اعلام روز قدس از جانب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حمایت و پشتیبانی امت اسلامی و تمام آزادیخواهان جهان از ملت مظلوم فلسطین ، به یک الگو تبدیل شده است.


مسوول هماهنگی شورای تبلیغات سرپل ذهاب نیز گفت: مردم شهرستان سرپل ذهاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه و همگام با ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور چشمگیری خواهند داشت.


علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سرپل ذهاب خواست، با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ، بار دیگر ندای مظلومیت مردم مسلمان فلسطین را سر داده و همدوش با مظلومان منطقه، انزجار خود را از اعمال ننگین رژیم صهیونیستی و حامیان آن در منطقه و جهان به نمایش بگذارند.


وی اضافه کرد که راهپیمایی روزجهانی قدس روز جمعه هفته جاری از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.


سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار