امام جمعه جیرفت:

روز قدس یادگار امام راحل برای مسلمانان است

امام جمعه جیرفت با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز یادگار امام راحل برای تمام مسلمانان جهان است لذا با حضور پرشور در این راهپیمایی، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ - 30June 2016

روز قدس یادگار امام راحل برای مسلمانان است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام رضا کرمی پورافزود: روز قدس، روز اتحاد مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس است و تا نابودی کامل این رژیم ادامه دارد.


وی با اشاره به اینکه امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کردند خاطرنشان کرد: این روز یکی از ابتکارات ماندگار امام خمینی (ره) است لذا مردم با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان امام بیعت می کنند.


وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی ظالم است و ظلم هیچگاه پایدار نخواهد بود و انشاءالله با حفظ این فرهنگ شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.


امام جمعه جیرفت افزود: ما به عنوان جهان اسلام دنبال آزادی قدس شریف و همچنین از بین بردن رژیم ملعون صهیونیستی هستیم لذا هرگز دست از این ارزش برنخواهیم داشت.


وی گفت: روز قدس زمانی فقط در ایران بود ولی به لطف پروردگار در سراسر دنیا این فرهنگ اشاعه یافته است و دشمنان اسلام از این همه گیری می ترسند.


وی بیان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از این رژیم اعلام می کنند.


حجت الاسلام کرمی پور گفت: روز قدس صحنه به نمایش گذاشتن اقتدار جهان اسلام در برابر استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است که باید مردم با شکوه هرچه بیشتر در این راهپیمایی شرکت کنند.


وی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان جیرفت ساعت 11 فردا (جمعه) از میدان شاهد تا مصلی جیرفت برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها