ترامپ: بسیاری از آوارگان سوری از اعضای داعش هستند

«دونالد ترامپ» در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز مدعی شد که بسیاری از آوارگان سوری که وارد آمریکا می‌شوند، از اعضای «داعش» هستند.
کد خبر: ۸۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ - 30June 2016

ترامپ: بسیاری از آوارگان سوری از اعضای داعش هستند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاستجمهوری 2016 آمریکا، چهارشنبه شب به وقت محلی در گفتوگو با شبکه «فاکسنیوز» گفت که بسیاری از آوارگان سوری که به آمریکا میآیند، اعضای گروه تکفیری «داعش» هستند.

وی در حین مصاحبه از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاستجمهوری 2016 آمریکا و «باراک اوباما» رئریسجمهوری آمریکا به دلیل عدم انجام اقدامات کافی برای متوقف کردن گروه تروریستی داعش در همان مراحل اولیه رشد این گروه، انتقاد کرد و گفت که این گروه در همان ابتدا و مراحل اولیه میبایست «خیلی به سرعت و مؤثر نابود میشد».

ترامپ تأکید کرد: «هماکنون داعش به یک گروه بزرگتری از افراد تبدیل شده است و در حال بزرگتر شده است و کلینتون رئیسجمهور بشود، گروه داعش گسترش مییابد و حتی دیگر کشوری نخواهیم داشت و متأسفانه باید کشور را ترک کنیم».

وی ادامه داد: «از طرف دیگر، آنها (دولت هیلاری کلینتون) به دهها هزار نفر اجازه ورود از سوریه را میدهد و هیچکس نمیداند که این افراد چه کسانی هستند و بسیاری از این افراد داعش هستند».

ترامپ تصریح کرد که کلینتون برای شکست داعش به اندازه کافی سرسخت نیست و گفت: «او هرگز سختتر و با استقامت نخواهد شد و چنین چیزی رخ نخواهد داد».

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار