راهپیمایی روز قدس با حضور حماسی مردم در استان سمنان برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و با حضور حماسی قشرهای مختلف مردم مومن و روزه دار در حمایتاز مردم مظلوم فلسطین در هشت شهرستان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 01July 2016

راهپیمایی روز قدس با حضور حماسی مردم در استان سمنان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از سمنان ،راهپیمایان امسال روز جهانی قدس پارچه نوشته هایی مزین به تصاویری از مبارزات ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان در دست داشتند و با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا ، الله اکبر، نفرت و انزار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام داشتند.

در این راهپیمایی اقشار مردم شهرستان استان سمنان، مردان و زنان ، بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، مسئولان و کارکنان سازمان ها و ادارات ، دانشگاهیان، دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی و همه و همه در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتتد.

آب پاشی خودروهای آتش نشانان روی سر راهپیمایان در شهرستان سمنان از نکات جالب توجه امسال راهپیمایی روز قدس بوده است که مردم با وجود گرمای 40 درجه سانیتی گراد امروز این شهرستان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند.

مردم ولایتمدار شهرستان های استان سمنان با لبیک به امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشور در راهپیمایی امسال ، حمایت و همدلی خود را با ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمابان با سر دادن شعار مرگ اسرائیل نفرت و انزجار خود را از اقدامات ننگین و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس در سرزمین افلسطین و قدس شریف اعلام داشتند و ادامه حملات وحشیانه به مردم بی گناه غزه را محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس با تاکید بر وحدت مسلمین جهان و حمایت هر چه بیشتر از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد و راهپیمایان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

نظر شما
پربیننده ها