فرمانده تیپ 12 قائم (عج)‌ سمنان:

خانواده‌ پاسداران گنجینه‌های سپاه هستند

فرمانده تیپ 12 قائم (عج)‌ سمنان گفت: خانواده‌های پاسدار گنجینه‌های سپاه هستند و همواره برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.
کد خبر: ۸۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 02July 2016

خانواده‌ پاسداران گنجینه‌های سپاه هستند

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار سیدمرتضی قاسمزاده در جمع قشرهای مختلفی از نیروهای تیپ 12 شامل خانواده پاسداران، خانواده شهدا و خانواده ایثارگران و بسیجیان اظهار داشت: خانوادههای پاسداران همواره برای ما از جایگاه ویژهای برخوردارند.

وی افزود: به خاطر اینکه خانوادههایی هستند که اخلاق را سرلوحه زندگی شان قرار دادهاند و راه و مسلک امابیها (س) را چراغ راهشان میدانند و دیگر اینکه این خانوادهها مأمن خوبی برای رشد و بالندگی فرزندان مؤمن و دلاور این آب و خاک است.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: ما همواره شرمنده این همه از خودگذشتگی و تحمل خانوادههای عزیزان پاسدار هستیم؛چراکه از سویی همواره در مأموریتهای مختلف نیروها باید جای خالی پاسداران را در خانه پر کرده و بار تربیت فرزندان را به دوش کشیده و دیگر مصائب مربوط به زندگی این عزیزان را تحمل کنند.

قاسمزاده تصریح کرد: پاسداران با حداقل حقوق در حال خدمت به هموطنان هستند و خانوادههای پاسداران ما همواره با حداقلهای زندگی ساختهاند و خود را جدا از محرومان جامعه ندانستهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار