عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

وحدت شیعه و سنی برای کشور امنیت آفرین است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران وحدت دارند و این وحدت برای کشور امنیت آفرین است.
کد خبر: ۸۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ - 02July 2016

وحدت شیعه و سنی برای کشور امنیت آفرین است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه،آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با اصحاب رسانه، وحدت را یک اصل قرآنی دانست و گفت: جامعه که وحدت نداشته باشد رو به زوال می رود و به مرور زمان فروپاشیده خواهد شد.

وی ایجاد وحدت را یکی از هنرهای امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: وحدتی که امام (ره) بین تمامی اقشار جامعه ایجاد کرد به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد.

وی وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی را مطلوب دانست و گفت:امروز تمامی دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند اما خوشبختانه تاکنون نتوانسته اند وحدت را از ملت ایران بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: دشمنان اسلام در کشورهایی همچون عراق و سوریه توانسته اند موفق شوند و با تفرقه افکنی قتل و کشتار راه بیاندازند.

محمدی عراقی توضیح داد: براساس آیه صریح قرآن ما حق نداریم به مقدسات دیگران اهانت کنیم، حتی اگر مقدسات آنان بت های مشرکین باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود دررابطه با وحدت بین احزاب و گروه های سیاسی گفت: جامعه ما باید برای فعالیت گروه های سیاسی و تشکل ها به بلوغ سیاسی برسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بلوغ سیاسی به این معنی است که در کنار بیان نظرات و عقاید حزبی و گروهی امنیت ملی را در نظر بگیریم و آنجایی که بحث دفاع از کشور در میان است همه با هم متحد شویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار