محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مرحله اول محدودیت تردد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان آزادی شروع می‌شود و در مرحله بعدی محدودیت‌ها در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی از ساعت ۶ صبح ۲۲ بهمن به تناسب حجم ورود مردم به مسیر‌ها اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 10February 2014

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی پایتخت با بیان اینکه ۹ واحد رسیدگی کننده به اعتراضات شهروندان تهرانی هم اکنون آماده دریافت اعتراضات مردم میباشد.، اظهار کرد:  طی ۱۰ ماه امسال  به ۹۳ هزار مورد اعتراض رسیدگی شده است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه به تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و گفت: از ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۲۱ بهمنماه دو مسیر داخلی و خارجی میدان آزادی به منظور برپایی مراسم ۲۲ بهمن مسدود و تردد در این میدان کاملاً ممنوع است.

وی اضافه کرد: این مرحله اول محدودیت توقف و تردد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است که از میدان آزادی شروع میشود و در مرحله بعدی محدودیتها در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی از ساعت ۶ صبح ۲۲ بهمن به تناسب حجم ورود مردم به مسیرها اعمال میشود.

سردار رحیمی در ادامه افزود: نمایندگان تمام سازمانهایی که در اجرای مراسم راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن نقش دارند از ساعت ۶ صبح در مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ حضور پیدا خواهند کرد که تمام مسیرها رویت و هماهنگیهای لازم برای دستاندرکاران اجرایی مراسم صورت میگیرد.

وی همچنین افزود: در مسیر جناح هم شهرداری به صورت شبانهروزی فعالیت میکند تا در روز ۲۲ بهمن این مسیر برای راهپیمایان آماده شود و تدابیر انتظامی و ترافیکی لازم در این مسیر به خوبی اجرا شود.

سردار رحیمی تصریح کرد: تمهیدات ترافیکی امسال برای شهروندان به گونهای در نظر گرفته شده است که بتوانند تا نزدیکترین محل به مسیرهای اصلی راهپیمایی با خودروهای شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی برسند و این در حالی است که فضای پارک و نگهبانی از وسایل نقلیه آنها تا پایان مراسم در نظر گرفته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار