نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند

آیت الله عابدینی گفت: یادداشت‌ها و گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند و این گنجینه‌ها باید با جدیت حفظ، و به نسل‌های بعدی منتقل شوند.
کد خبر: ۸۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ - 03July 2016

گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیتالله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجتالاسلام و المسلمین محمدحسن دانش، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور که در دفتر نماینده ولیفقیه در استان و امامجمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: زمینه فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم و حساس است.

وی تأکید کرد: تاریخ شفاهی دوران هشت ساله دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و باید برای حفظ و ماندگاری آن تلاش بسیار زیادی صورت بگیرد، در غیر اینصورت بسیاری از آنها از میان خواهند رفت.

امامجمعه قزوین بیان کرد: باید واقعیتهای جبهه، بدون هیچ کم و کاستی به نگارش در بیایند تا هیچ یک از مستندات و واقعیتهای جنگ از میان نروند.

نماینده ولیفقیه در استان قزوین ادامه داد: یادداشتها و گفتههای شهدا، گنجینههای عرفانی هستند و این گنجینهها باید با جدیت حفظ، و به نسلهای بعدی منتقل شوند.

وی بیان کرد: خیلی از آدمها هستند که قلم و انگیزه بسیار خوبی دارند تا بیانات شفاهی رزمندگان را به شکل مستند در بیاورند و باید تلاش کنیم تا ظرفیتهای آنها به خوبی بهره بگیریم.

در ابتدای این دیدار حجتالاسلام و المسلمین محمدحسن دانش، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای این نهاد ارزشمند، اظهار کرد: در مجموعه بنیاد سازمانهای مختلفی ازجمله سازمان مشارکت امور روحانیون در حوزه دفاع مقدس، سازمان مشارکت زنان در حوزه دفاع مقدس، سازمان پیشکسوتان، سازمان مردم نهاد، سازمان فضای مجازی و سازمان سینمایی، ادبیات و هنر فعالیت میکنند.

وی بیان کرد: تمام آثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و باید آنها را مستندسازی و حفظ کنیم.

نظر شما
پربیننده ها