رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات:

صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در عید غدیر پذیرای زائران خواهد بود

حسن پلارک از تکمیل مراحل ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا(س) تا ایام عید غدیر خبر داد و گفت: متخصصان به‌صورت شبانه‌روزی در طرح‌های بازسازی عتبات عالیات مشغول هستند و این صحن نیز در این ایام فرخنده در اختیار زائران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ - 03July 2016

صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در عید غدیر پذیرای زائران خواهد بود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، حسن پلارک در گفتوگویی در تشریح آخرین برنامههای ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: طلاکاری گلدستههای حرم امامین جوادین در حال اتمام است و تا عید فطر به پایان رسیده و افتتاح میشود.

وی ادامه داد: طلاکاری گنبد امام علی(ع) نیز درحال انجام است و تا ایام عید غدیر پایان میپذیرد؛ صحن شبستان حضرت زهرا(س) نیز تا ایام عید غدیر کامل شده و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: برای ایام عید غدیر دومین ستون زیر گنبد حرم مطهر سید الشهدا نیز به پایان میرسد و این کار نیز به همت متخصصان و کارشناسان در حال بهرهبرداری است.

پلارک به برنامههای ستاد بازسازی عتبات عالیات در کاظمین اشاره کرد و گفت: طرح توسعه اولیه و ساخت دو شبستان شرقی و غربی مدنظر است و 10 هزار متر زیربنا به حرم اضافه خواهد شد که این کار عظیم و مهم نیز به زودی به بهرهبرداری میرسد؛ این شبستان در دو  طبقه در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار