فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف بیش از 299 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 299 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این مقدار سیگار کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ - 03July 2016

کشف بیش از 299 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

به گزارش  دفاع پرس از زنجان، سردار علیرضا صالحی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در عوارضی زنجان ـ قزوین به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از خودرو متهم 299 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق را کشف کردند؛ که ارزش تقریبی این مقدار سیگار کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال است. متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن استان زنجان در مسیر ورود کالای قاچاق، مبارزه با آن باید در اولویت برنامههای پلیس در این استان قرار گیرد.

سردار صالحی با اعلام اینکه استعمال دخانیات علاوه بر وارد آوردن زیانهای اقتصادی، سلامت افراد جامعه را به خطر میاندازد، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما از سوی استکبار مورد تحریم قرار گرفته، اما شاهد قاچاق مواد دخانی به کشور هستیم.

وی در ادامه با اشاره به کشف 2 هزار و 885 عدد انواع داروی غیرمجاز در زنجان خبر داد و گفت: در پی کسب گزارشهای مردمی مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در یک واحد صنفی عطاری، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: با آغاز تحقیقات و محرز شدن فعالیت غیرقانونی صاحب این عطاری مأموران برای بازرسی از این واحد صنفی به محل اعزام شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد میکند، گفت: صاحب این عطاری پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها