اولین دوره مسابقات ربات سرباز سپاه تهران برگزار می شود

فراخوان ثبت نام اولین دوره مسابقات ربات سرباز اعلام شد و علاقه‌مندان استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و قزوین می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ - 03July 2016

اولین دوره مسابقات ربات سرباز سپاه تهران برگزار می شود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، فراخوان ثبت نام اولین دوره مسابقات ربات سرباز اعلام شد؛ این مسابقات که بخشی از جشنواره رباتیک شهید صنیع خانی است با همکاری فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

خطیب زاده، مسئول علمی پژوهشی پایگاه مقاومت بسیج فجر با اشاره به اینکه این مسابقه در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود، گفت: جشنواره رباتیک شهید صنیع خانی شامل دو بخش مسابقه و نمایشگاه دستاوردهای رباتیک است.

خطیب زاده با بیان اینکه حضور تمامی علاقمندان و گروههای دانشآموزی و دانشجویی اعم از خواهران و برادران در این مسابقه بلامانع است، افزود: علاقهمندان استانهای تهران، البرز، سمنان، قم و قزوین می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در ادامه، دبیر اجرایی جشنواره رباتیک شهید صنیع خانی تصریح کرد: سایت www.fajrvanda.ir  به منظور اطلاع رسانی و ثبت نام تیمهای شرکت کننده در مسابقات جشنواره شهید صنیع خانی راه اندازی شده است که علاقمندان می توانند در این سایت تمامی ضوابط و قوانین مسابقه را مطالعه کرده و ثبت نام نمایند.

منبع: بسیج پرس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار