فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد:

افزایش 36 درصدی کشفیات سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد :میزان کشف سرقت در سه ماهه نخست امسال، 36 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ - 03July 2016

افزایش 36 درصدی کشفیات سرقت در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر اماناللهی در چهارمین جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت که درستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت : انجام اقدامات پیشگیرانه توسط مردم اصلیترین گام برای مبارزه با وقوع سرقت بهویژه سرقت منازل است.

وی افزود: با رعایت نکات ایمنی و بهکارگیری هشدارهای پلیسی میتوان فرصت سرقت را از مجرمان سلب کرد و احساس امنیت در جامعه را که خواسته بهحق مردم است، افزایش داد.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه بخش قابلتوجهی از سرقتهای استان خرد بوده و  اغلب توسط معتادان انجام میشود که این مسئله توجه هرچه بیشتر مسئولان ذیربط را میطلبد.

سردار اماناللهی گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و فعالیت شبانهروزی مأموران انتظامی، طی سه ماهه نخست سال جاری، کشفیات سرقت در مرکز استان افزایش ۳۶ درصدی داشته است.

وی افزود: در این مدت افزایش ۲۸ درصدی کشفیات سرقت را در سطح استان کرمانشاه نیز شاهد بودهایم.

وی بابیان اینکه در مدت مذکور وقوع سرقت در مرکز استان کرمانشاه یک درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، میزان وقوع سرقت در سطح استان هم ۵ درصد کاهش داشته است.

سردار اماناللهی گفت: آمار سرقتها در خردادماه امسال نیز در سطح استان 9 درصد و در مرکز استان هفت درصد کاهشیافته است.

وی یادآور شد: افزایش ۵۹ درصدی کشفیات سرقت در مرکز استان و افزایش ۴۷ درصدی کشفیات در سطح استان در مدت مذکور از دیگر اقدامات پلیس است.

 این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: همافزایی و همکاری مردم درعملکرد مطلوب و موفق پلیس نقش پررنگی داشته است و امیدواریم این همراهی با مسئولیتپذیری مضاعف، فضای جامعه را برای ارتکاب اعمال مجرمانه ناامن سازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار