با محکوم کردن انفجار تروریستی بغداد؛

حزب‌الله: تروریست‌ها انتقام شکست در میدان نبرد را می‌گیرند

حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی بغداد اعلام کرد: تروریستها در حال گرفتن انتقام شکستشان در میادین نبرد هستند.
کد خبر: ۹۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ - 03July 2016

حزب‌الله: تروریست‌ها انتقام شکست در میدان نبرد را می‌گیرند

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، حزبالله لبنان انفجار تروریستی در بازار الکراده بغداد را که توسط تروریستهای داعشی صورت گرفت و منجر به شهادت دهها تن و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد، محکوم کرد.

در بیانیه حزبالله آمده است: این جنایت فجیع که نمازگزاران را در یکی از شبهای آخر ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر هدف قرار داد، بار دیگر میزان نفرت این جنایتکاران از ارزشهای حق و خوبی را نشان می دهد و ثابت می کند که آنها به دنبال  تخریب زیرساختهای جوامع عربی و اسلامی و از بین بردن اصول و میراث آن هستند.

حزبالله افزود: چنین جنایتی که یک بازار پر از جمعیت و یک مصلی که در آن نام خداوند و پیغمبر او برده میشود را هدف قرار داده است، باید به انگیزهای جدید برای همکاری همه آزادگان و صادقان جهان  در مبارزه با این جنایت تکفیری برخوردار ازحمایتهای دولتهای منطقه تبدیل شود.

در ادامه این بیانیه آمده است که این جنایت فجیع در زمانی صورت گرفته است که گروه تروریستی داعش متحمل شکستهای پی در پی در جبهه های مختلف به دست مردم عراق میشود و این امر نشان میدهد که تروریستها در حال گرفتن انتقام شکست خود در میادین نبرد از طریق هدف قرار دادن غیر نظامیان هستند.

حزبالله در ادامه انفجار تروریستی الکراده را به ملت عراق و مرجعیت و رهبران و دولت این کشور تسلیت گفت و برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحان شفای کامل و فوری مسئلت کرد.

بامداد امروز یکشنبه در پی دو انفجار تروریستی در یک منطقه تجاری و بازار در بغداد 167 نفر کشته و دهها تن نیز زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش، مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفت.

در همین رابطه حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد که عراق عوامل  انفجار در منطقه کراده را قصاص خواهد کرد.

بغداد پایتخت عراق هرازگاهی شاهد انفجارهای تروریستی خونین است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار