فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه:

دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت است، گفت: پایبندی به ارزش ها اجازه تعرض به کیان کشور را از دشمنان می گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ - 04July 2016

دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه قصر شیرین، اظهار داشت: وجود گرانقدر مقام معظم رهبری و مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی با تفکر بسیجی مهمترین عامل بازدارندگی نظام در برابر دشمنان است.

سردار بهمن ریحانی پایبندی به آرمانها و اعتقادات را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این صورت دشمن اجازه تعرض به کیان ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به مقابله حق و باطل در طول تاریخ، خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع ما نمیتوانیم نسبت به سرنوشت کشورهای اطراف و جنایات گروههای تروریستی و تکفیری در این کشورها بی تفاوت باشیم.

ریحانی تصریح کرد: اگر دشمنان و تروریست ها در آن سوی مرزها زمین گیر نمیشدند، اینک باید در داخل کشور با آنها مبارزه میکردیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به اقتدار و امنیت کامل ایران اسلامی با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنههای مهم و حساس کشور، افزود: هراس نداشتن از دشمنان و حرکت بر اساس اعتقادات و باورها، موجب اقتدار ایران و غلبه بر نقشههای دشمنان شده است.

ریحانی تصریح کرد: ملت ایران با داشتن تفکر بسیجی و حرکت حول محور ولایت فقیه همواره در عرصههای مختلف حضوری پررنگ داشته است.

وی با بیان اینکه داشتن تفکر بسیجی به معنای مقابله با ناآرامیها است، گفت: دشمن درصدد تضعیف جایگاه ولایت است، اما ملت ایران با تبعیت از رهبر خود آماده مقابله به اهر گونه تعرض از جانب دشمنان هستند.

گفتنی است، در پایان مراسم امروز سرهنگ مراد علی حسنی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه قصر شیرین معرفی و از زحمات سرهنگ علی احمد پور تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار