شبی با خاطره شهدای گردان امام سجاد (ع) لشکر 10 سیدالشهدا (ع)استان البرز

مراسم شب خاطره ویژه شهدای گردان امام سجاد (ع) لشکر 10 سیدالشهدا (ع)استان البرز با حضور یادگاران گردان امام سجاد (ع)در محل هیئت سجادیون (منزل سردار اسلامی) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ - 04July 2016

شبی با خاطره شهدای گردان امام سجاد (ع) لشکر 10 سیدالشهدا (ع)استان البرز

به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی امروز به برکت خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر قدرتمند است و به هیچ عنوان تسلیم زیاده خواهی های دشمن نمیشود. 

اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است در دنیا که برای به ثمر رسیدن آن همه ملت در آن سهیم و شریک بودند، افزود: این از ابهت و عظمت نظام است که امام راحل همه را وارد صحنه کرد و در جنگ تحمیلی نیز ملت با تمام توان وارد صحنه دفاع شدند و از اسلام و نظام صیانت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک عزیز جمهوری اسلامی به دست دشمن باقی نماند و این بسیار برای ما مهم و بی سابقه است.

سردار اسلامی تصریح کرد: ما افتخار میکنیم در هشت سال دفاع مقدس هم فرمانده پاک، هم هدف پاک و انسانهای پاک داشتیم و نتیجهاش این شد که توانستیم بر دشمن پیروز شویم و در این بین عملکرد رزمندگان گردان امام سجاد (ع) لشکر 10 سیدالشهدا (ع) نقش بسزایی در به سر انجام رسیدن برخی از عملیاتها داشت تا جایی که در بسیاری از مواقع این گردان به عنوان اولین گردان عمل کننده به خط و حد دشمن وارد میشد و گواه این حرف تعداد شهدای معزز این گردان است.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه شهدای ما مظلومانه برای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند و در این راه به شهادت رسیدند، ادامه داد: امروز جمع شدهایم تا بهانهای باشد برای تجدید بیعت با شهیدان و اینکه راه آنان را که راه عزت و سرافرازی نظام است ادامه دهیم. 

به گفته وی، این مملکت پر از ستارگان "شهداست "که کسی نمیتواند به این نظام آسیب وارد کند. 

وی در پایان بیان کرد: خدا را شاکریم شهدای ما با تاسی از ولایت از اسلام، قرآن، دین و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و در این راه عزتمند و سرافراز شدند. 

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام میلانی نژاد از روحانیون برجسته استان البرز نیز به ایراد سخن پرداختند و حاضران را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دعوت کردند و در ادامه نیز شرکت کنندگان بر سر سفره شهدا افطار خود را باز کرده و تعدادی از رزمندگان به بیان خاطرات خود پرداختند.

بنابراین گزرش، در این مراسم جمعی از مسئولان و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان البرز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها