بزودی در شماره‌ی 157 همشهری پایداری:

«12400 روز بی‌خبری»

ربایش 4 ایرانی به دست فالانژیست‌های لبنان و دلایل حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه در سال 61، به سوژه‌ی اصلی پرونده‌ی ویژه در ماهنامه همشهری پایداری تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ - 04July 2016

«12400 روز بی‌خبری»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،در شمارهی 157 ماهنامه همشهری پایداری که در اوایل هفته آینده به روی کیوسک میآید، پروندهای ویژه با عنوان «آمادهی نبرد آرمانی» منتشر خواهدشد کهدر آن دربارهی چرایی اعزام نیروهای ایرانی به سوریه در سال 61 و سرنوشت چهار ایرانی ربوده شده در لبنان پرداخته شدهاست.


در این پرونده، علاوه بر بررسی جنگ داخلی لبنان و تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، ارتباط این موضوع را با حضور نیروهای ایرانی مورد نقد قرار میدهد. در بخشی از این پرونده آمدهاست:
"نیروهای ایرانی آمادهی نبرد جدی با رژیم صهیونیستی بودند اما انگار سوریها خیال نداشتند از این نیروها بهرهی نظامی ببرند بلکه درصدد بودند تا صرفا به عنوان اهرم فشار در مذاکرات دیپلماتیشان، از آنها استفاده کنند. متوسلیان از این وضع ناراضی بود. هنگام بازدید رفعت اسد از پادگان زبدانی، حاج احمد به او گفت: "تکلیف ما را مشخص کنید."


«تولد مقاومت اسلامی در لبنان» و نقش قوای محمد رسولالله در شکلگیری این جریان اسلامی، گفتوگو با نادر نوروزشاد خبرنگار و عکاس مجلهی امید انقلاب درباره آنچه که در سوریه رخ داد و همچنین مروری بر روند پرونده چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان از دیگر مطالب این پرونده خواهد بود.

این پرونده در کنار چندین عنوان مطلب جذاب دیگر در شماره 157 (تیر95) ماهنامه همشهری پایداری منتشر و در اوایل هفته آینده از طریق کیوسکهای مطبوعاتی و همچنین لینک خرید اینترنتی همشهری مارکت قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار