مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:

کارکنان و رزمندگان شرکت برق نقش برجسته ای در دفاع مقدس داشتند

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی نقش کارکنان و رزمندگان شرکت برق استان را در دوران دفاع مقدس برجسته عنوان نمود و تاکید کرد:تلاش مخلصانه کارکنان برق می تواند به عنوان یک الگوی جهادی سر لوحه کارکنان جوان فعلی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ - 05July 2016

کارکنان  و رزمندگان شرکت برق نقش برجسته ای  در دفاع مقدس داشتند

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان دردیدارمدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ،دفاع مقدس را به عنوان دوران  شکوهمند  و اقتدار نظام اسلامی نام برد و انتقال تجربیات آن دوران به آیندگان را یک وظیفه انقلابی دانست.

سلامی نقش کارکنان و رزمندگان شرکت برق استان را در دوران دفاع مقدس برجسته و تأکید کرد: تلاش مخلصانه کارکنان برق میتواند بهعنوان یک الگوی جهادی سرلوحه کارکنان جوان فعلی قرار گیرد و ضمن جمع آوری و مستندسازی  اقدامات انجامگرفته رزمندگان شرکت برق استان در دوران دفاع مقدس در بانک اطلاعات، دانشنامه ها و دایره المعارف استانی دفاع مقدس تدوین شود.

وی انتقال تجارب دفاع مقدس به کارکنان جوان دستگاههای اجرایی را در قالب آموزش ضمن خدمت معارف دفاع مقدس را میسر دانست.

در این جلسه موسوی زاده، مدیرعامل توزیع برق استان نیز انتقال تجارب و خاطرات دفاع مقدس برای نسلهای آینده را یک ضرورت دانست و آمادگی کامل آن شرکت را جهت اقدامات و تجارب ارزشمند آن دوران اعلام کرد.

در ادامه این جلسه ضمن اتخاذ تصمیماتی جهت انتقال نیروی برق به مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مقرر شد کارشناسان  دو مجموعه پیگیریهای لازم را جهت جمعآوری اسناد و تدوین آثار، تلاشهای کارکنان شرکت برق در دوران دفاع مقدس را به عمل آوردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار