مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان:

برای جمع‌آوری فطریه 500 پایگاه در استان کرمان در نظر گرفته شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت :برای جمع‌آوری فطریه 500 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان کرمان در نظر گرفته شده که 45 پایگاه در شهر کرمان مستقر هستند.
کد خبر: ۹۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ - 05July 2016

برای جمع‌آوری فطریه  500 پایگاه در استان کرمان در نظر گرفته شده است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، یحیی صادقی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: برای جمعآوری فطریه ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان کرمان در نظر گرفته شده است که ۴۵ پایگاه در شهر کرمان مستقر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان افزود: سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان فطریه در استان کرمان جمعآوری شد که در مناطق خودشان هزینه شده است.

صادقی ابراز داشت: در سطح استان کرمان ۹۸ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند که جمعیتی حدود ۲۳۲ هزار نفر را تشکیل میدهند و در امداد دارای پرونده هستند. 

وی بیان داشت: ۵۴ هزار مورد از مجموع خانوادههای زیر پوشش کمیته امداد کرمان به سرپرستی زنان اداره میشوند که با توجه به درصد آن نگرانی ایجاد میکند.

صادقی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار زیر ۴۵ سال سن دارند، عنوان کرد: اکثر این زنان به دلیل فوت سرپرست خانواده خود، زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفته و سرپرستی خانواده را عهدهدار شدهاند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان دیدگاه خوبی نسبت به امداد وجود دارد و از طرحهای اشتغالزایی آن استقبال میکنند، چون میدانند با صداقت کار آغاز شده و میزان خطا و اشتباه در آن بسیار ناچیز است.

صادقی عنوان کرد: از طرف دیگر میزان اعتبار مورد نیاز برای ایجاد اشتغال در امداد بسیار کم است و حتی با ۵ میلیون تومان کار خود را آغاز میکنند.

وی ادامه داد: کمیته امداد مأموریت خود را بر محرومیتزدایی گذاشته است و تمام توان و ظرفیت خود را در این زمینه به کار میگیرد، اما در این مسیر نیازمند حضور دیگر دستگاهها و خیران است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: مسیر کاری و مأموریت کمیته امداد مشخص است و افراد حقیقی و حقوقی میتوانند در این زمینه حضور یابند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار