صبح امروز انجام شد

اعزام واحدهای یگان ویژه به سواحل شمالی

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعزام واحدهای تقویتی یگان‌های مرکز به مناطق شمال کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ - 05July 2016

اعزام واحدهای یگان ویژه به سواحل شمالی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در خصوص حضور یگان ویژه در طرح سالم سازی دریا اظهار داشت: با توجه به تعطیلی فصل تابستان فرصتی برای مردم ایجاد شده تا با سفر به مناطق دیدنی و خوش آب و هوا از موهبات الهی بهرهمند گردند که در این میان سواحل زیبای دریای خزر گردشگران فراوانی را به خود جذب میکند.

وی افزود : با عنایت به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر، از امروز 14 تیرماه، واحدهایی از یگانهای مستقر در مرکز با بهرهگیری از امکاناتی همچون موتورهای چهارچرخ، جتاسکی، جایروپلن و توان موجود با رویکرد جدید نسبت به انجام این مأموریت مهم به استانهای مازندران و گیلان اعزام شدند.

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی میان مسافران تابستانی استانهای شمالی کشور، بهویژه شهرهای ساحلی، یگان ویژه با رویکرد اطلاع رسانی و انجام تبلیغات، نسبت به آگاه سازی هموطنانی که جهت گذراندن اوقات فراغت خود به این شهرها سفر میکنند نیز تمهیدات ویژهای را در نظر گرفته است.

این مقام انتظامی اشاره کرد: استقرار نیرو در طول نوار ساحلی دریای خزر، بهویژه  نقاط حادثهخیز و ممنوعه که فاقد ناجیان غریق، اورژانس و هلال احمر میباشد از جمله اقداماتی است که یگان ویژه جهت پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار انجام داده است.

فرمانده یگانهای ویژه ناجا پیرامون مأموریت ارتقای امنیت اجتماعی سواحل دریا نیز افزود: مقابله جدی با مصادیق بدحجابی و سایر ناهنجاریهای اجتماعی که موجب ناامنی فضای اجتماعی سواحل میشود نیز از جمله اقدامات پیشگیرانهای بوده است که یگان ویژه نیروی انتظامی قاطعانه و در اوج رعایت اخلاق نسبت به آن اقدام میکند تا موجبات رضایت و آرامش شهروندان را فراهم آورد.

کرمی در پایان با تقدیر از هموطنان گرامی و مسافران سفرهای تابستانی بهجهت همکاری و همیاری صمیمانه با مجموعه پلیس بهخصوص یگان ویژه، از آنان خواست تا با رعایت نکات و هشدارهای پلیسی در ایام مسافرت خود بهخصوص استفاده از دریا، سفر خوب و خوشی را بهخاطر بسپارند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار