حضور ۹۰زائر خارجی از ۷ کشور جهان در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از حضور ۹۰ زائر خارجی از ۷ کشور جهان در مناطق عملیاتی استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ - 05July 2016

حضور ۹۰زائر خارجی از ۷ کشور جهان در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفی راد، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از آمادگی استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی در قالب کاروانهای راهیان نور پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این راستا تمهیدات و پیشبینی لازم را انجام داده است.

یوسفی راد حضور راویان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را ازجمله این تمهیدات عنوان کرد و افزود: همچنین خادمین شهدا نیز با حضوردر باقع، زیارتگاهها و مناطق عملیاتی به زائرین کاروانهای راهیان نور ارائه خدمت خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) همچنین از فضاسازی یادمانها و زیارت گاههای عملیاتی و برنامهریزی برای اجرای برنامههای فرهنگی در این مناطق خبر داد.

یوسفی راد گفت: برپایی ایستگاههای صلواتی و همچنین اندیشیدن تمهیدات لازم در خصوص امنیت زائران از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی در پایان با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ هزار زائر در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه از ابتدای اردیبهشتماه، خاطرنشان کرد: طی این مدت همچنین شاهد حضور ۹۰ زائر خارجی از ۷ کشور جهان در این مناطق بودیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار