همایش راویان فتح رضوی در مشهد مقدس برگزار شد

دومین همایش راویان فتح رضوی در سال جاری با هدف حفظ و انسجام در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ - 05July 2016

همایش راویان فتح رضوی در مشهد مقدس برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، درواپسین روزهای ماه مبارک رمضان، همایش حفظ و انسجام راویان فتح رضوی باهدف گرامیداشت ایام عملیات کربلای یک در تالار شهید مطهری مرکز تداوم و تربیت آموزش عقیدتی سپاه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت کلام وحی، پخش چند کلیپ از عملیات کربلای یک و نیز مستندی از فعالیت راویان در منطقه جنوب، علی تفقدی، غلامرضا محمد زاده و حمید ایزدی به بیان خاطره خود از عملیات کربلای یک و حماسه آفرینیهای رزمندگان پرداختند، درادامه سرهنگ علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگکننده سپاه امام رضا (ع) به بیان نقش و اهمیت کار راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ترویج فرهنگ دفاع پرداخت.

 در پایان این نشست صمیمی از کتاب"مهران شهر مقاومت"که به قلم سید حسین حیدری از رزمندگان و راویان خراسانی به رشته تحریر درآمده است و نیز کتاب "مرا صبورا صدا بزن"به قلم معصومه عسگری نیا رونمایی شد.

لازم به ذکر است در کتاب"مهران شهر مقاومت"به جغرافیای استان ایلام و شهر مهران و بررسی عملیاتهای والفجر سه و کربلای یک و نحوه آزادسازی این شهر و نیز نقش یگانهای خراسان در این دو عملیات اشارهشده و در پایان نیز به معرفی شهدای شهر ایلام و شهدای خراسانی پرداخته است. همچنین کتاب "مرا صبورا صدا بزن"که دربرگیرنده ۱۰ داستان کوتاه است برگرفته از خاطرات رزمندگان شرکتکننده در عملیات کربلای چهار و منطقه خین است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار