مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

هرکس به اندازه توان خود در نشر فرهنگ دینی و احکام الهی مسئول است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هرکس به اندازه توان خود در نشر فرهنگ دینی واحکام الهی مسئول است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 05July 2016

هرکس به اندازه توان خود در نشر فرهنگ دینی و احکام الهی مسئول است

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،حجتالاسلام علی دشتکی ظهر سه شنبه در جمع مسئولین هیئت امنای فعال در طرح «تعالی منبر»  گفت: همچنان که انبیاء و اولیاء الهی در قبال ترویج و نشر دین الهی مسئولیت داشته اند، ما نیز به صورت نسبی در قبال ترویج احکام الهی و تعمیق بخشی باورهای دینی ومذهبی و حمایت از دین مسئولیت داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: باید در این خصوص نسبت به انجام درست وظیفه و پاسخگویی به جامعه احساس تکلیف کرده و وارد میدان عمل شویم.

وی با اشاره به اینکه هرکس به اندازه توان خود در نشر فرهنگ دینی واحکام الهی مسئول است، افزود: هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات باید با ابتکار و خلاقیت و نوآوری در برنامه ریزی ها و نحوه اجرای برنامه ها و طریقه ارائه و انتقال مفاهیم و مطالب به مردم، ضمن بالا بردن جذابیت ها برای جذب بیشتر مخاطبین خصوصاً نسل جوان ونوجوان در مفهوم سازی و انتقال آموزه های دینی و ایجاد حساسیت عمومی نسبت به احکام ومعارف اسلامی موفق عمل کنند.

حجتالاسلام علی دشتکی از فعالین طرح  ابتکاری «تعالی منبر» که برای نخستین بار و با مشارکت ۳۵ مسجد و ۳۵ نفر از روحانیون و مبلغین شاخص به مناسبت ماه رمضان در همدان اجرا شد تقدیر کرد.

در این جلسه حاضران ضمن تقدیر از اجرای این طرح فرهنگی تبلیغی موثر وسازنده به بیان نکته نظرات وپیشنهادات خود پرداختند.

منبع:مهر
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار