گفتگوی تلفنی بایدن با حیدر العبادی درباره انفجارهای اخیر عراق

معاون رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بمبگذاری‌های تروریستی داعش در منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ - 06July 2016

گفتگوی تلفنی بایدن با حیدر العبادی درباره انفجارهای اخیر عراق

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق، درباره انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه الکراده عراق توسط گروه تروریستی داعش، صحبت کرده است.

کاخ سفید با انتشار بیانیهای افزود: معاون رئیس جمهور آمریکا به شدت حمله تروریستی داعش را به شدت محکوم کرده و آن را یک اقدام وحشیانه و بیرحمانه علیه غیر نظامیان بیگناه ارزیابی کرده است.

عدیله حمود وزیر بهداشت و محیط زیست عراق گفت که تعداد قربانیان انفجار تروریستی الکراده در مرکز بغداد به 250 کشته و 200 زخمی رسیده است.

بامداد یکشنبه در پی دو انفجار تروریستی در یک منطقه تجاری و بازار در الکراده در مرکز بغداد دهها  تن کشته و زخمی شدند که گروه تروریستی داعش، مسئولیت این انفجارها را بهعهده گرفت.

در همین رابطه حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد که عراق عوامل انفجار در منطقه کراده را قصاص خواهد کرد. نخستوزیر عراق همچنین در پی انفجار تروریستی خونین بغداد، سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار