ارتش سوریه محلات شرقی حلب را به محاصره کامل خود در آورد

ارتش سوریه با محاصره کامل محلات شرقی حلب دستاوردی دیگر را به کارنامه پیروزی‌های خود علیه گروههای تروریستی افزود.
کد خبر: ۹۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 07July 2016

ارتش سوریه محلات شرقی حلب را به محاصره کامل خود در آورد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس ارتش سوریه بامداد امروز پنجشنبه موفق شد محلات شرقی حلب را به محاصره کامل خود در آورد.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه در ادامه عملیات آزادسازی حلب، مزارع الملاح میانی و شمالی و جنوبی را به کنترل کامل خود در آورد.

نیروهای ارتش سوریه هماکنون 1300 متر با جاده الکاستیلو فاصله دارند و در نتیجه تمامی راههای امدادرسانی به گروههای تروریستی که از حومههای حلب می آمدند، قطع شده است.

یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت که جاده الکاستیلو بهطور کامل مسدود شده است و امکان امدادرسانی به تروریستها در محورهای شهر حلب دیگر وجود ندارد و محلات شرقی حلب که گروههای تروریستی در آن مستقر هستند، از حومههای حلب جدا شده است.

این منبع افزود که نیروهای نظامی سوریه بهفرماندهی سرهنگ سهیل النمر ساختمانهای اطراف مزارع الملاح را از دست تروریستها آزاد کردند و هماکنون جاده الکاستیلو در تیررس سلاحهای سبک و متوسط نیروهای سوری قرار دارد.

بهگفته این منبع در صورتی که ارتش بتواند مواضع خود را در این منطقه تثبیت کند جاده الکاستیلو تنها گذرگاه ارتباطی بین حومه حلب و محلات شرقی حلب را  رصد کرده است و این محلات بهطور کامل از هم جدا و از همه جهات محاصره میشوند.

و خبر دیگر اینکه درگیریهای شدیدی بین ارتش سوریه و تروریستها در جبهه اللیرمون و بنیزید در اطراف شهر حلب و جاده الکاستیلو  به وقوع پیوسته است و همزمان با این تحول جنگندههای سوریه دهها بار مواضع تروریستها را بمباران کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار