پدر و برادر شهیدان دیان سورکی به دیار باقی شتافت

روز گذشته پدر و برادر شهیدان دیان سورکی ندای حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ - 09July 2016

پدر و برادر شهیدان دیان سورکی به دیار باقی شتافت

به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمدعلی دیان پدر شهید علی و برادر شهید رجبعلی دیان سورکی روز گذشته ندای حق را لبیک گفت.

شهید علی دیان سورکی فرزند محمدعلی در دی ماه سال ۱۳۴۷ در میاندورود دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۷ در منطقه فاو با اصابت تیر مستقیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای شهر سورک به خاک سپرده شد.

شهید رجبعلی دیان برادر مرحوم محمدعلی دیان فرزند ابوطالب در سال ۱۳۳۱ در شهرستان میاندورود به دنیا آمد، وی در عضویت بسیج لشکر ۲۵ کربلا به اسلام خدمت میکرد که سال ۱۳۶۴ در اروندرود در عملیات والفجر 8 شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت.

* قسمتی از وصیتنامه شهید علی دیان

وصیتم به امت اسلامی و همه مردم این است که قدر انقلاب و رهبری را بدانند و روزی که این نعمت بزرگ از دستمان بیرون برود از اسلام خبری نخواهد بود و نشود؛ روزی که در گوشه و کنار عدهای جمع شوند و برعلیه رهبری انقلاب اسلامی نق بزنند و اعتراض کنند، به اینچنین کسانی میدان ندهید که باکارشان نه رضای خدا در اوست و نه رضای اسلام و خون شهیدان را به هدر میدهند.

* قسمتی از وصیت نامه شهید رجبعلی دیان برادر

از امت شهیدپرور ایران میخواهم که در پشت جبههها در جهت خودکفایی در تمام سنگرهای تولیدی و علمی و کارگری نهایت سعی و تلاش خود را بنمایند و همیشه در تمام صحنهها که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد حضور پیداکرده و حرکتهای مشکوک ضدانقلاب را به مراجع قانونی تذکر داده و در نطفه خفه نمایند و در حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از رهبری  انقلاب نقش فعال داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار