به منظور تجلیل از شهدا صورت گرفت؛

دیدار عیدانه مدیرکل حفظ آثار مازندران از خانواده سه شهید مدافع حرم شهرستان نکا و شهید محمد کاظمی+ تصاویر

همزمان با ایام عید سعید فطر سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در منزل شهدای مدافع حرم شهرستان نکا،حضور پیدا کرد و با اهدای لوح سپاس از مقام این شهدا تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ - 09July 2016

دیدار عیدانه مدیرکل حفظ آثار مازندران از خانواده سه شهید مدافع حرم شهرستان نکا و شهید محمد کاظمی+ تصاویر

به گزارش دفاع پرس از مازندران، همزمان با ایام عید سعید فطر سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در منزل  شهدای مدافع حرم شهرستان نکا، حسین مشتاقی، محمدتقی سالخورده و عبدالرحیم فیروزآبادی حضور پیدا کرد و با اهدای لوح سپاس از مقام این شهدا تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار که به مناسبت عید سعید فطر صورت گرفت سردار ملکی با تبریک عید فطر به خانواده شهدا، گفت: عید فطر مظهر تجلی و عظمت عزت و کرامت مسلمین است.

 

همچنین مفید اسماعیلی به ذکر خاطراتی از حضورشان در سوریه و نحوه به شهادت رسیدن شهدای مازندرانی در خان طومان پرداخت.

این دیدار که با حضور مفید اسماعیلی جانباز آزاده و مدافع حرم، سید حسین ولی پور زرومی مدیر تحقیقات و اسناد اداره کل، احمد زلیکانی پیشکسوت دفاع مقدس، حاج یوسف سلطانی پیشکسوت دفاع مقدس و حسینعلی معلمیان مسئول دفتر حفظ آثار نکا صورت گرفت، سردار ملکی در منزل شهید محمد کاظمی از شهدای دفاع مقدس نیز حضور پیدا کرد و لحظاتی را پای صحبت های تنها فرزند این شهید بزرگوار نشست.

سردار ملکی در پایان این دیدار از مقام شهید محمد کاظمی تجلیل به عمل آورد.

نظر شما
پربیننده ها