مدیرکل اداره حفظ آثار استان البرز مطرح کرد

استفاده از ظرفیت های بسیج در سطح استان البرز برای پیشبرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

استفاده از ظرفیت های بسیج در سطح استان، ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ضرورت گفتمان سازی ارزشهای دفاع مقدس و همکاری دستگاه ها با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز محور این نشست بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ - 09July 2016

استفاده از ظرفیت های بسیج در سطح استان البرز برای پیشبرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش دفاع پرس از البرز؛ سردار اسلامی، مدیر کل حفظ آثار استان البرز در نشستی با سردار سرتیپ دوم پاسدار علی استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)  استان البرز، بیان داشت: باید با هم افزایی و انسجام متولی حفظ ارزشها باشیم و در این راه از هیچ مساعدتی دریغ نکنیم.

سردار اسلامی در ادامه یادآور شد تنها راهی که ما میتوانیم خودمان را به شهدا نزدیک کنیم، زنده نگه داشتن یاد شهدا است  و مهمتری این اقدامات،  قدمهایی است که برای پاسداشت و تجلیل و تکریم از مقام شهدا برمیداریم.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: در حال حاضر دشمن از سلاح و تجهیزات ما نمیترسد بلکه از روحیه سلحشوری، ایثار و خودباوری ملت ایران میترسد که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، سلاحی برای کشور محسوب میشود.

در ادامه سردار اسلامی با بیان این مطلب که نقش نیروهای مردمی و بسیجی در دفاع مقدس بیش از نیروهای مسلح بوده است، گفت: مقام معظم رهبری دغدغه روحیه جهادی و کار جهادی را دارند که ما در مسیر انقلاب اسلامی و ترویج تفکر بسیجی نیازمند گسترش و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بسیج راداریم که این منظور با کار و تلاش مجاهدت حاصل می شود.

اسلامی فعالیت های اقشار مختلف بسیج در تدوین عملکرد نقش اقشار بسیج استان البرز در قالب کتاب و سایر آثار فرهنگی و هنری مکتوب گامی در مستندسازی و ماندگار کردن فرهنگ غنی هشت سال دفاع مقدس استان البرز دانست.

وی جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس، شناسایی رزمندگان دراقشار مختلف بسیج، سوژه یابی از اقدامات حماسی، پشتیبانی فرهنگی، فعالیت در عرصه شهدای گمنام، استفاده از ظرفیت های گروههای جهادی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، آموزش راویان دفاع مقدس و تبادل اطلاعات در حوزه مجازی را از مهمترین انتظارات از اقشار بسیج استان دانست و خاطرنشان کرد: با مجاهدت و تعامل شایسته این دو سازمان انقلابی، شاهد تحولی نوین و حرکت جمعی فرهنگ دفاع مقدس در سطح استان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار