اهانت یک ایرانی فراری به قرآن کریم و پیامبر (ص)

یک ایرانی فراری دست به ترجمه قرآن کریم زده و نوشته‌های او با عنوان «قرآن» توسط انتشارات جهانی به طور گسترده‌ای توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ - 10July 2016

اهانت یک ایرانی فراری به قرآن کریم و پیامبر (ص)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اخیرا کتابی با عنوان ترجمه قرآن کریم منتشر شده است که نه تنها ترجمه نیست بلکه اهانتی آشکار به قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و تمام مسلمانان است.

رسانههای غربی قادر عبدالله را یک رمان نویس محبوب! ایرانی معرفی میکنند که مدتهاست در هلند زندگی میکند. او دست به ترجمه قرآن کریم زده و نوشتههایش با عنوان «قرآن» توسط انتشارات World Editions به طور گستردهای توزیع شده است و برای آن توسط رسانههای قدرتمند غربی تبلیغ میشود.

آقای نویسنده که به گفته خودش هیچ چیزی از اسلام و قرآن نمیداند و تا قبل از تخریب برجهای دوقلو در سال 2001 با اینکه خانوادهای مسلمان داشته، حتی یک بار هم به سراغ قرآن نرفته بود، بعد از آن اتفاق به سراغ قرآن می رود تا آن را به مخاطبان غربی و کسانی که میخواهند اسلام را بشناسند، معرفی کند!


قادر عبدالله اعلام کرده که به عنوان یک متن ادبی سراغ قرآن رفته و متن آن را از نظر ادبی بسیار زیبا و قابل تحسین یافته است. اما کار آنجا خراب میشود که با علم به ندانستن هیچ چیز از اسلام و قرآن، از روی ترجمه هلندی قرآن کریم دست به باز نویسی قرآن زده و با وقاحت اعلام کرده بعضی مطالب را از قرآن حذف و بعضی را هم به آن اضافه کرده است. مطالبی که به نظر او مناسب مخاطب بیسواد هم عصر پیامبر اکرم(ص) بوده از دست نوشته او حذف شده و مطالب دیگری به آن اضافه شده است. حتی جای آیات در نوشتههای وی عوض شدهاند. او حتی سوره 115 هم به عنوان یک سوره جدید به مطالب اضافه کرده که داستان وفات پیامبر اکرم است و با بیشرمی در گفتوگو با گاردین گفته است: این قرآن نوشته مشترک محمد(ص)، الله و قادر عبدالله است!

همچنین در مصاحبه دیگری او پیامبر اکرم را شاعری خیال پرداز و چیره دست معرفی کرده است و عملا وحیانی بودن قرآن کریم و شان پیامبر اکرم را به سخره گرفته و به میلیاردها مسلمان بیاحترامی کرده است.

نکته جالبتر اینکه، این فرد به خوبی خاطره برخورد قاطع امام خمینی (ره) با کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی را به خاطر دارد و دقیقا میداند چه کرده و با حمایت رسانههای غربی پا جا پای سلمان رشدی مرتد گذاشته است. او حدس میزند که نوشته توهین آمیزش که با عنوان قرآن به فروش میرسد، قطعا با واکنش مسلمانان روبرو خواهد شد و به همین دلیل از ابتدا دست به مظلوم نمایی و ایجاد جو روانی علیه مسلمانان زده و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نمیترسد به سرنوشتی مانند سلمان رشدی مبتلا یا توسط مسلمانان کشته شود، گفته است: اگر این افراد دیوانه میخواهند مرا بکشند، بگذارید مرا بکشند! کشته شدن در راه ادبیات یک افتخار بزرگ است...

این فرد ترس خود از واکنش مسلمانان را این گونه بیان کرده است، اما آنچه که از تبلیغات رسانههای غربی و نوشتههای متعدد درباره این کتاب برمیآید، این است که این فرد نیز به زودی مانند سلمان رشدی با حمایت کشورهای غربی ملقب به انواع افتخارات و جایزهها میشود تا نوشتهاش بیشتر دیده شود.

هر چند خداوند در قرآن کریم وعده محافظت از معجزه خود را داده (إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ) و میدانیم که (وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ)، اما همان گونه که امام راحل در قبال توهین سلمان رشدی بی تفاوت نماندند و حکم ارتداد او را صادر کردند تا او تا ابد در سوراخ موش خود مخفی باشد و دیگر کسی جرات چنین اهانتی را نداشته باشد، الان هم لازم است برخورد جدی از سوی مسلمانان و مراجع با این کتاب که هم اکنون در سراسر دنیا با ترجمه انگلیسی به نام قرآن فروخته میشود، صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار