برگزاری تجمع و راهپیمایی حافظین حریم خانواده در 8 نقطه استان سمنان

تجمع و راهپیمایی حافظین حریم خانواده در 8 شهرستان استان سمنان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در روز 21 تیرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 10July 2016

برگزاری تجمع و راهپیمایی حافظین حریم خانواده در 8 نقطه استان سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، عفت دیابی مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان از تجمع و راهپیمایی حافظین حریم خانواده به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در روز 21 تیرماه خبر داد و گفت: این راهپیمایی در زمان مشخص و در روز 21 تیر به صورت همزمان در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی زمان این راهپیمایی را در شهر سمنان از میدان کوثر به سمت پارک آبشار ساعت 18 بعدازظهراعلام کرد و افزود: به صورت همزمان در شهر شاهرود هم در ساعت 18 بعد از ظهر از کانون بسیج - میدان امام - به سمت خیابان 22 بهمن تا پارک کودک می باشد و در دامغان از میدان شهدا به سمت امامزادگان حضرت محمد و جعفر(علیه السلام) ساعت 19 بعدازظهر، در گرمسار از گلزار شهدا تا میدان شهدا مقابل مسجد جامع ساعت 19 بعدازظهراست.

دیابی تصریح کرد: شهرستان های آرادان از مسجد صاحب الزمان تا میدان امام(ره) ساعت 19 بعدازظهر، در میامی گلزار شهدا به سمت حسینیه آقایان ساعت 10 صبح، در مهدیشهر از مسجد صاحب الزمان (عج) تا پارک آبشار ساعت 18 بعدازظهر، شهمیرزاد از شهرک ولیعصر به سمت میدان امام تا پارک کودک ساعت 18 بعدازظهر و در سرخه گلزار شهدای گمنام تا زائر سرای امام رضا(ع) ساعت 18 بعدازظهر می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان از خواهران درخواست کرد تا در این مراسم شرکت کنند و با تمام قدرت برای ارزش های اسلامی خود پافشاری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار