دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مطرح کرد

مغفول ماندن متولی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: خانواده‌ها هیچ سناریویی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان ندارند در حالی که کارگردان و نویسنده موضوع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها هستند.
کد خبر: ۹۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ - 10July 2016

مغفول ماندن متولی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان در خصوص موضوع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در بحث اوقات فراغت متولی اصلی خانوادهها هستند و دستگاههای پیرامونی مانند اتحادیه در کنار خانوادهها هستند.

وی افزود: آن چیزی که در موضوع اوقات فراغت مغفول مانده است، حلقه گمشدهای است که همگان به دنبال متولی این امر هستند، اما خانوادهها باید آگاه باشند که متولی امر اوقات فراغت فرزندان خود هستند.

علامتی با بیان اینکه خانوادهها هیچ سناریویی برای اوقات فراغت دانشآموزان ندارند، خاطرنشان کرد: کارگردان و نویسنده موضوع اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان خانوادهها هستند.

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان گفت: بسیاری از آسیبهای اجتماعی هم مربوط به این موضوع است که خانواده خود را در قبال آن مسئول نمیداند و باید فکری در این خصوص شود.

علامتی تصریح کرد: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان در خصوص اوقات فراغت دانشآموزان موضوعاتی مانند «طرح سراسری خیمههای معرفت»، «طرح کمی کتاب»، «جشنواره دانشآموزی مداد کم رنگ»، «حلقههای معرفت»، «هیأتهای دانشآموزی انصارالمهدی»، «دعای عرفه»، «انتخابات لایههای دانشآموزی»، «اردوی آموزشی طلایهداران فردا» و «اردوهای جهادی» پیش بینی کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار