طی پیامهای جداگانه

سرلشکر صفوی انتصاب سرداران رشید و عبداللهی و امیر موسوی را تبریک گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سردار سرلشکر غلامعلی رشید و امیر سید عبدالرحیم موسوی و سردار علی عبداللهی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 10July 2016

سرلشکر صفوی انتصاب سرداران رشید و عبداللهی و امیر موسوی را تبریک گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامهای جداگانهای انتصاب سردار سرلشکر غلامعلی رشید به فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و امیر سید عبدالرحیم موسوی به جانشینی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار علی عبداللهی را به معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیامهای سرلشکر صفوی به شرح ذیل است:

سردار سرلشکر پاسدار دکتر غلامعلی رشید
فرمانده محترم قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء«ص»
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)» که نشان از حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی میباشد را تبریک و تهنیت عرض میکنم.
بدون تردید تجربیات شما در سالهای دفاع مقدس و تسلط بر مباحث جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک میتواند در آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی بسیار موثر باشد و امید واثق دارم که شما میتوانید در این عرصه مهم با توجه به شرایط پیچیده محیط منطقهای پیرامون ایران نقش آفرینی کنید.
اینجانب و حوزه دستیاری فرماندهی مظم کل قوا آمادگی داریم با قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) صمیمانه همکاری داشته باشیم.
از درگاه ایزدمنان موفقیت روز افزون برای شما و همه کارکنان آن قرارگاه را در تحقق ماموریتهای محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عج» و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی»، مسئلت دارم.
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

***

امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی
جانشین محترم رییس ستاد کل نیروهای مسلح
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت « جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح» از سوی فرمانده معظم کل قوا را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدون تردید سوابق جنابعالی در مسندهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجربیات در سالهای دفاع مقدس دستمایه ای است که انشاء الله در ستاد کل می تواند نقش آفرین باشد.
اینجانب از درگاه ایزد منان موفقیت روز افزون جنابعالی را در تحقق ماموریتهای محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عج» و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» را مسئلت دارم.
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

***

سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبدالهی
معاون محترم هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت « معاون محترم هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح » که نشان از حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی می باشد را تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بدون تردید سوابق درخشان جنابعالی در سالهای دفاع مقدس و توان شما در مسندهای دیگر مدیریتی در سطح سپاه و کشور، در انجام وظایف محوله پشتوانه بسیار موثری می باشد.
اینجانب از درگاه ایزد منان موفقیت روز افزون جنابعالی در تحقق ماموریتهای محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عج» و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» را مسئلت دارم.
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

نظر شما
پربیننده ها