مهارت خلبان سوخو ۲۴ مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شد

نیروی هوایی ارتش اعلام کرده که مهارت بالای خلبان جنگنده سوخو ۲۴ که هواپیمایش امروز در حوالی شیراز سقوط کرده بود، مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ - 10July 2016

مهارت خلبان سوخو ۲۴ مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شد

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی نیروی هوایی ارتش اعلام کرده که جنگندهای که صبح امروز در حوالی شهرستان استهبان از توابع استان فارس سقوط کرده بود، متعلق به پایگاه شهید دوران (پایگاه هوایی شیراز) بوده است.

صبح امروز یک فروند جنگنده سوخو24 نیروی هوایی ارتش در حوالی شهرستان استهبان از توابع استان فارس دچار سانحه شده و سقوط کرده بود. در جریان این سقوط، 2 خلبان جنگنده موفق شدند که از داخل هواپیما ایجکت کرده و سالم روی زمین فرود بیایند.

خلبانان این جنگنده، پس از خروج موقت از هواپیما و فرود روی زمین، آسیب جزئی دیده بودند که بلافاصله با یک فروند بالگرد نظامی به بیمارستان منتقل شدند. هم اکنون این دو خلبان در سلامت کامل به سر میبرند.

آنطور که نیروی هوایی ارتش اعلام کرده است، سوخو 24 پایگاه هوایی شیراز، در حین ماموریت آموزشی و به دلیل نقص سقوط کرده است. احتمال این وجود داشته که جنگنده در منطقهای مسکونی سقوط کند که بنابر اعلام نهاجا، "با مهارت بالای خلبان" جنگنده به منطقه غیر مسکونی هدایت شده و نهایتا در همانجا هم سقوط کرده است.

این جنگنده صبح امروز و حدود ساعت 9 و 20 دقیقه در حوالی روستای قشقاوی در کنار دریاچه بختگان در منطقه خیر شهرستان استهبان استان فارس سقوط کرده بود.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار