مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه رامسر:

حجاب تنها برای بانوان نیست بلکه برای هر چیزی حجاب و پوششی عنوان شده است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه رامسر گفت: حجاب به معنای دفع نیست بلکه به معنای منع است و اجازه ورود به هر کس را نمی‌دهد و این حجاب تنها برای بانوان نیست بلکه برای هر چیزی حجاب و پوششی عنوان شده که همه معنای مشترک مانعیت را دارد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ - 12July 2016

حجاب تنها برای بانوان نیست بلکه برای هر چیزی حجاب و پوششی عنوان شده است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام غلامحسین تسخیری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه رامسر در همایش حریم ریحانه و همزمان با پنجمین جشنواره ساحل سالم در سواحل توسکا اظهار کرد: این همایش تداعی بیغیرتی از سوی حکام فاسد پهلوی نسبت به زنان با ایمان و با غیرت ایران اسلامی در مسجد گوهرشاد است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر تصریح کرد: مردم نشان دادند که نسبت به شریعت دینی و اعتقادات خود پای بند هستند.

وی به فرموده قرآن و پیامبر اکرم درباره حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: حجاب به معنای دفع نیست بلکه به معنای منع است و اجازه ورود به هر کس را نمیدهد و این حجاب تنها برای بانوان نیست بلکه برای هر چیزی حجاب و پوششی عنوان شده که همه معنای مشترک مانعیت را دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر اظهار کرد: حجاب در وجود زن به عنوان سپر بزرگ در مقابل کسانی است که قصد اذیت و آزار او را دارند که با وجود آن هیچ کس به خود اجازه تعرض نمیدهد.

حجت الاسلام تسخیری تاکید کرد: بنابراین حجاب مصونیت میآورد و حفظ کننده حریم زن است و هر کسی با هر تفکری نمیتواند به آن نزدیک شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه رامسر خاطر نشان کرد: بعضی این تفکر را دارند که حجاب سختگیری است، در صورتی که به خاطر جایگاه بالای زن این ارزش در نظر گرفته شد.

مریم بابایی مسئول بسیج جامعه زنان رامسر نیز در این مراسم ضمن تبریک این روز به بانوان ایرانی گفت: یک روز و یک برنامه کافی نخواهد بود بلکه در طول سال باید فرهنگ عفاف و حجاب را نهادینه کرد.

 بابایی به شعار حیا، عفت، غیرت حافظان خانواده اشاره کرد و گفت: با رعایت حجاب از خانواده و جامعه محافظت خواهد شد و افراد مصون خواهند ماند.

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت حجاب شاهد قوی شدن بنیان خانه و خانواده باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار