فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس جز خدمتگزاری به مردم شأنی برای خود قائل نیست

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ارتباط تنگاتنگ و مستمر ناجا با مردم، مسئولیتی خطیر و افتخاری بزرگ است و پلیس جز خدمتگزاری به مردم، شأنی برای خود قائل نیست.
کد خبر: ۹۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ - 12July 2016

پلیس جز خدمتگزاری به مردم شأنی برای خود قائل نیست

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی در جمع کارکنان این نیرو اظهار داشت: خدمت به خلق در دین مبین اسلام، مقدمه قرب الهی، ملاک ارزشمندی انسان و از مهمترین ویژگیهای فرد مومن تلقی شده است، اما این مهم زمانی ارزشمند شمرده میشود که خالصانه و برای رضای خداوند انجام شود.

وی افزود: از آنجایی که نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و گسترش آرامش در جامعه، یکی از بارزترین نمادهای خدمت به خلق را در معرض نمایش میگذارد، آگاهی و شناخت این مهم، راه را برای ارائه هرچه بهتر وظایف و مسئولیتهای پلیس هموار میکند.

مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با توجه به وجود سلیقههای متفاوت در بین افراد جامعه، سطح و نوع انتظارات از پلیس نیز متفاوت است و رفتار و عملکرد نیروی انتظامی را در مأموریتهای خود متغیر میسازد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه ما، جامعهای جوان است، یک برخورد زیبا و مناسب از سوی پلیس و همدردی با آسیب دیدهای که به او پناه میآورد از چندین سخنرانی و پند و موعظه تأثیرگذارتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت شبانه روزی پلیس در گرما و سرما و نیز در مناطق جغرافیایی مختلف تنها با هدف رفاه و آسایش و تأمین امنیت آحاد مردم است و برای تحقق این خواسته به حق، جان کمترین بهایی است که میپردازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار