مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه خبر داد؛

رتبه نخست کرمانشاه از نظر تعداد زنان جانباز در کشور

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به وجود یک‌هزار و 600 نفر بانوی جانباز در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه از نظر تعداد زنان جانباز رتبه نخست را در کشور دارد.
کد خبر: ۹۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ - 12July 2016

رتبه نخست کرمانشاه از نظر تعداد زنان جانباز در کشور

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شکوفه یعقوبی مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده، حجاب و عفاف برای گرامیداشت خاطره مقاومت زنان در سالروز کشف حجاب در سال 1314 توسط رژیم پهلوی در کرمانشاه برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تبیین و تشریح زندگی عفیفانه و زندگی اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: حجاب فقط مختص زن نیست، در اسلام حجاب هم برای زن و هم برای مرد توصیه شده است و توصیههای عمیقی در ارتباط با حجاب مرد شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه نشانه زن مسلمان حجاب است، تصریح کرد: به همین خاطر 19 تا 25 تیرماه را بهعنوان هفته ملی عفاف و حجاب نامگذاری کردهاند.

وی هفته حجاب و عفاف را فرصت خوبی برای معرفی شهدا و جانبازان زن استان به جامعه دانست و بیان کرد: استان کرمانشاه 945 شهید زن تقدیم نظام و انقلاب کرده و یکهزار و 600 نفر نیز بانوی جانباز دارد، به گونهای که از نظر تعداد زنان جانباز رتبه نخست را کرمانشاه در کشور دارد.

این مقام مسؤول به بسیجی بودن 40 درصد از زنان استان اشاره کرد و گفت: 323 پایگاه مقاومت فعال در استان وجود دارد.

یعقوبی با اشاره به برگزاری برنامههای متنوع در هفته ملی عفاف و حجاب، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشستهای سبک زندگی اسلامی برای مادران و دختران در استان، آموزش مهارتهای زندگی و برگزاری مسابقات فرهنگی در عرصههای مختلف از برنامههای اجرایی این هفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار