معاون کمیته امداد امام استان کرمانشاه:

۱۶ میلیارد ریال کمک مردمی در استان کرمانشاه جمع‌آوری شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: براساس آمار اولیه در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۱۶ میلیارد ریال کمک مردمی در استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ - 12July 2016

۱۶ میلیارد ریال کمک مردمی در استان کرمانشاه جمع‌آوری شد

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، مرتضی حسینیفر معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، با بیان اینکه آمار کمکهای مردمی در ماه رمضان بالاتر از 16 میلیارد ریال است زیرا آمار مذکور تنها آمار اولیه است، اظهار داشت: بیشترین کمک مردمی در ماه مبارک رمضان در راستای اطعام و افطار مددجویان اعطا شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، عنوان کرد: در رمضان امسال خیران بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای اطعام نیازمندان تحت حمایت در استان کرمانشاه به این نهاد اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح مفتاحالجنه از طرحهای اصلی کمیته امداد به شمار میرود که به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا میشود، گفت: در این طرح مسئولان، مدیران و خیران به دیدار خانوارهای نیازمند میروند که در این دیدارها بیش از 904 میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

حسینیفر با بیان اینکه طرح همیاران مولا از دیگر طرحهای مشارکتی این نهاد است که در این طرح کیسههایی میان خیران، بازاریان و اصناف توزیع میشود، خاطرنشان کرد: در طرح همیاران مولا خیران مواد غذایی و اقلام مورد نیاز خانوادههای نیازمند را در کیسههای همیاران مولا قرار داده و به دفاتر کمیته امداد تحویل میدهند.

وی با اشاره به اینکه ارزش موادغذایی که از سوی خیران استان در ماه رمضان در کیسههای همیاران مولا قرار داده شده بیش از 280 میلیون ریال است بیان کرد: 5 میلیارد و 310 میلیون ریال زکوات در عید سعید فطر امسال جمعآوری شد که شامل زکات فطریه عام، سادات و کفارات مردم خیر استان است.

حسینیفر به استقرار پایگاههای جمعآوری کمک مردمی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس اشاره و اظهار کرد: در روز قدس نیز مردم خیران استان کرمانشاه بیش از 90 میلیون ریال جهت دستگیری از مردم مظلوم فلسطین و یمن به پایگاههای کمیته امداد اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: دیگر کمکهای مردمی در ماه مبارک رمضان امسال در سرفصل طرحهای مشارکتی همچون آزادی زندانیان جمعآوری شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار