معاون هلال احمر استان کرمانشاه:

کاروان نیکوکاری و سلامت به روستاهای محروم اعزام می‌شوند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: کاروان نیکوکاری و سلامت از سوی جمعیت هلال احمر استان به روستاهای محروم شهرستان کرمانشاه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ - 12July 2016

کاروان نیکوکاری و سلامت به روستاهای محروم اعزام می‌شوند

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، کیومرث ویسی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در نشست خبری که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه کاروانی متشکل از دانشجویان سال آخر دانشگاه علوم پزشکی به منظور معاینه و ویزیت رایگان روستاییان محروم کرمانشاه اعزام میشوند، اظهار داشت: اعزام کاروانهای نیکوکاری جهت توانمندسازی کانونهای روستایی از طریق کانونهای دانشجویی علوم پزشکی یکی از برنامههای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای طرح خدماترسانی رایگان به روستاییان محروم و برگزاری کلاسهای آموزشی – بهداشتی برای آنها و ویزیت رایگان افراد محروم از برنامههای این طرح است.

وی با اشاره به روز جهانی اهدای خون در نهم مرداد ماه و فعالیتهای بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان گفت: جذب نوجوانان و جوانان و برگزاری دورههای مهارت داوطلبی و کمکهای اولیه برای ایجاد زمینههای همکاری آنان در انجام فعالیتهای بشر دوستانه و عامالمنفعه بهویژه اجرای طرح اهدای خون برای کمک به بیماران از برنامههایی است که سازمان برای جوانان در نظر دارد.

ویسی با بیان اینکه براساس برنامهریزیهای انجام شده تمام کلاسهای طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان رایگان است، افزود: در سه ماهه اوقات فراغت برای اعضای تحت پوشش، اردوهای سیاحتی و تفریحی بندر انزلی و مشهد و کلاسهای آموزشی – فرهنگی به منظور همدلی بیشتر کانونهای هلال احمر برگزار میشود.

وی با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر استان به منظور بهینهسازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی در این افراد عنوان کرد: این جمعیت در نظر دارد در جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، ولادت امام رضا(ع) و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشنی ویژه اعضا برگزار کند.

ویسی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در بخشهای ورزشی نیز در ایام اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان دورههای آموزشی و مسابقات مختلفی برگزار میکند، گفت: در صورت به حد نصاب رسیدن کلاسهای ورزشی کلاسهای فوتبال، بسکتبال و آمادگی جسمانی برگزار میشود.

وی گذراندن دورههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد را برای اعضای ثبتنام کننده در جمعیت هلال احمر استان ضروری دانست و اظهار کرد: برگزاری دورههای آموزشی پیشگیری و شناسایی معضلات اجتماعی اعتیاد در اولویت برنامههای آموزشی هلال احمر قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها