سردار شرفی تاکید کرد :

لزوم آموزش تخصصی پلیس همگام با پیچیده تر شدن جرایم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به پیچیده تر شدن جرایم و تاثیر مستقیم آن بر اهداف و ماموریت های پلیس، برآموزش های تخصصی، کارآمدی و روز آمدی کارکنان پلیس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ - 12July 2016

لزوم آموزش تخصصی پلیس همگام با پیچیده تر شدن جرایم

 به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به  نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار" محمد شرفی"، در حاشیه برگزاری  کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، نیروی انتظامی را نیرویی جامعه محور، مشارکت جو و فرهنگ گرا دانست و اظهار داشت: با پیچیده تر شدن جرایم و تاثیر مستقیم آن بر اهداف و ماموریت های پلیس، آموزش های تخصصی، کارآمدی و روز آمدی کارکنان پلیس از اهمیت بسزایی در جهت بهبود عملکرد و برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه برخوردار است.

وی افزود: پلیس با برون سپاری خدماتی مانند نگهبان محله، پلیس +10، خدمات مراقبتی، حفاظتی و طرح های مشارکتی، ضمن خلق فرصت های بیشتر جهت تعامل با مردم و اعتماد سازی، دستاوردهای قابل توجهی نیز در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی کسب کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، اشرافیت کامل بر قوانین و مقررات و هوشیاری در اجرای آموزش ها را از خصوصیات ذاتی یک پلیس برشمرد و گفت: ماموران، انعکاسی از ناجا هستند که باید با رعایت الگوی اسلامی، انضباط ظاهری و داشتن نظم و اقتدار در جامعه ظاهر شوند.

وی ادامه داد: در این راستا برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، پیشگیری از شیوع جرم، شناسایی و دستگیری مجرمان در کنار رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، بسیار حائز اهمیت است.

سردار شرفی با اشاره به اولویت های پلیس پیشگیری در مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و پیشگیری از سرقت بیان داشت: در کنار تجهیز کلانتری ها، استاندارد سازی و سیاست گذاری های ماموریتی، نقش نهادها و سازمانهای مرتبط در پیشبرد عملیات ها بسیار موثر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار