عباس دست‌طلا در بیمارستان بستری شد

راوی کتاب عباس دست‌طلا به علت عارضه قلبی در بیمارستان خاتم‌الانبیا بستری شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ - 13July 2016

عباس دست‌طلا در بیمارستان بستری شد

به گزارش گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عباس علی باقری راوی کتاب «عباس دستطلا» به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

عباس دستطلا که کتاب خاطراتش از ایام جنگ تحمیلی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تحسین قرار گرفته بود اوایل هفته جاری به علت بروز عارضه قلبی به بیمارستان خاتمالانبیا منتقل شده و در بخش سی سی یو بستری شد.

این رزمنده پیشکسوت در تیپ تعمیرکاران ماشینآلات جنگ فعالیتهای درخشانی داشته و کتاب خاطراتش به قلم معصومه معراجی پور به نگارش درآمده است.

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس (1392/11/01) درباره کتاب «عباس دستطلا» فرمودهاند: «این کاری که اخیراً شروع شده که از شماها با این جزئیات و ریزهکاریها خاطرات میگیرند، این هم کار خیلی خوبی است. ما دو جلد از این کتابهای شما را خواندیم، یکی  کتاب آقای بنایی را خواندم یکی هم کتاب این آقای حاج عباس دست طلا را که مفصل و با جزئیات [گفته] خواندم. خیلی خوب بود انصافاً؛ مخصوصاً کتاب ایشان؛ هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملاً محسوس بود و انسان میدید. خداوند انشاءالله فرزند شهید ایشان را با پیغمبر محشور کند و خودشان را هم محفوظ بدارد.»

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار