آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

یک جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

صهیونیست‌ها یک فلسطینی دیگر را به بهانه اینکه وی قصد انجام عملیات استشهادی داشت، به شهادت رساندند. در این تیراندازی یک فلسطینی دیگر نیز زخمی شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 13July 2016

یک جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک فلسطینی به ظن اینکه قصد انجام عملیات شهادتطلبانه دارد، تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.

بر اساس گزارش وبگاه شبکه «المیادین»، صهیونیستها اعلام کردهاند به این جوان فلسطینی در گذرگاه «الرام» واقع در شمال قدس مشکوک شدهاند و گمان کردهاند وی با خودرو قصد عملیات شهادتطلبانه داشته و به همین دلیل به سمت او شلیک کردهاند.

در این تیراندازی یک فلسطینی دیگر زخمی شد.

گفتنی است؛ از اکتبر 2015 و در پی تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و بیتالمقدس اشغالی تاکنون بیش از 220 فلسطینی کشته شدهاند.

در این مدت سربازان صهیونیستی با شلیک گلولههای جنگی و پلاستیکی و استفاده از گاز اشکآور فلسطینیان را در مناطق مختلف اشغالی هدف قرار دادهاند.

خشونتهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی از تابستان گذشته همزمان با وضع محدودیتهایی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به محوطه مسجدالاقصی در شرق بیتالمقدس، و ناآرامی فزاینده شهرکنشینان صهیونیستی و یورش آنها به اماکن مقدس، موج جدید تنش را در این منطقه ایجاد کرده است.

نظر شما
پربیننده ها